2022-11-25
wyświetleń: 3430
Komunikat
W związku z kumulacją zadań przewidzianych do realizacji przez Urząd Miejski w Strumieniu, m.in. w zakresie przyznawania dodatków węglowych oraz dodatków dla gospodarstw domowych, wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa i konieczności ponownej analizy wniosków o wyżej wymienione dodatki, informujemy, że dla zapewnienia sprawnej pracy Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa od dnia 28 listopada br. do odwołania, wprowadzona zostaje w godzinach od 12:00 do 13:30 przerwa w bezpośredniej obsłudze klienta przez pracowników Referatu.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Prosimy o korzystanie z możliwości konsultacji w pozostałych godzinach pracy Urzędu.
Dodał: LP
Pozostałe aktualności:
-
Lato w Mieście’2024 - ruszyły zapisy
2024-04-15 -
W Pruchnej rzóndzili po naszymu
2024-04-15 -
Posprzątajmy razem naszą gminę!
2024-04-10 -
Strumieńskie inicjatywy sołeckie z dotacją!
2024-04-09 -
Wybory samorządowe – INFORMACJE
2024-04-05